بهترین آژانس هواپیمایی تهران
با آژانس هواپیمایی پارسا گشت بیشتر آشنا شوید
شرکت خدمات مسافرتی و گردشگری پارسا گشت با مالکیت خصوصی در سال ۱۳۸۱ در تهران تاسیس گردید. بنیانگذاران این مجموعه به واسطه علاقه مندی به جهانگردی و اکتشاف با دانش گسترده در این حوزه از ابتدای کار در تلاش بوده اند خدماتی منحصربه فرد و با استانداردهای جهانی به مردم عزیزمان ارائه نمایند، در حقیقت بزرگترین دغدغه ما ارائه خدمات مسافرتی و گردشگری با بهترین کیفیت است.
یکی از لذت بخش ترین قسمت های کار آژانس هواپیمایی مشاهده رضایتمندی و خوشنودی مجموعه بزرگ مشتریان از خدماتمان و اعتماد آنها در تکرار لذت سفر با پارسا گشت است.
این شرکت از بدو تاسیس، تلاش خود را در جهت ارائه خدمات مسافرتی جامع و متنوع مطابق با نیاز روز جهانی در صنعت گردشگری بکار بسته است. از جمله تلاش های آژانس هواپیمایی پارسا گشت راه اندازی سامانه خرید اینترنتی بلیط داخلی و بلیط خارجی و بلیط تک هواپیما را میتوان نام برد.
سامانه خرید آنلاین بلیط خارجی و تور پارسا گشت از جامع ترین سایت های خرید آنلاین پرواز خارجی و پرواز داخلی و خدمات گردشگری برای تمامی مقاصد در دنیا می باشد. این سامانه در تلاش است، با تجمیع تمامی ایرلاین های مختلف و متنوع و بلیط داخلی و بلیط خارجی و بلیط ارزان و همین طور تامین کنندگان آنلاین هتل و سایر خدمات آنلاین (ترانسفر، گشت های تفریحی، اجاره ماشین در خارج از کشور، بیمه مسافرتی و … ) در یک سایت، خدمات مطلوب تر و با کیفیت تر و با نرخ مناسب و رقابتی عرضه کند.
سامانه آنلاین آژانس هواپیمایی پارسا گشت در بخش فروش آنلاین بلیط ارزان هواپیما در مسیرهای پرواز داخلی و پرواز خارجی با تمامی خطوط هوایی فعال در مقاصد داخلی از جمله مشهد، کیش، اهواز، شیراز و … و مقاصد خارجی از جمله استانبول، آنتالیا، دبی، کوالالامپور، باکو، تفلیس، پوکت، پاتایا، بانکوک و … سعی در جلب رضایت مشتریان خود در زمینه خدمات آنلاین بلیط خارجی و بلیط داخلی را فراهم کند.
پارسا گشت بر پایه ارائه خدماتی با کیفیت بالا و جزئی نگری به نیاز مشتری نهاد شده است. هم اکنون برنامه های مسافرتی و گردشگری جهت بسیاری از جاذبه های طبیعی و فرهنگی جهان در آژانس هواپیمایی ما ارائه می گردد.
پارسا گشت مهارتی تخصصی در زمینه سفرهای سیاحتی به آفریقا، استرالیا، جزایر کارائیب، اروپا، آسیای جنوب شرقی، هند، آمریکای لاتین و اخذ ویزا دارد و خدمات گسترده ای در زمینه برگزاری تورهای بین المللی و تخصصی نمایشگاهی ارائه می نماید.
این آژانس هواپیمایی، با داشتن سابقه در زمینه چارتر کردن صندلی پرواز خارجی با ایرلاین های معتبر بین المللی نظیر امارات، قطر، ترکیش، اطلس جت، آلیتالیا و … و ایرلاین های معتبر داخلی نظیر ماهان، ایران ایر و … به صورت مستقیم توانایی ارائه پرواز چارتر و بلیط ارزان و معتبر را دارا می باشد و همینطور در زمینه ارائه انواع تورهای گروهی و انفرادی به عنوان یکی از آژانس های ممتاز با داشتن کادری مجرب و حرفه ای در زمینه مشاوره، فروش، رزرواسیون و همینطور تور لیدرهای مجرب در تمامی مسیرهای تورهای گروهی در این زمینه، مطرح می باشد.
این آژانس مسافرتی همچنین کارشناسانی مجرب در زمینه ارائه خدمات فروش بلیط قطار داخلی ایران و بلیط قطار اروپایی و سایر کشورهای خارج از ایران، به کار گرفته است. این سامانه با اتصال به تامین کنندگان آنلاین هتل ها در سرتاسر جهان زمینه خرید هتل به صورت آنلاین را برای افراد عضو در این سایت فراهم کرده است.
مسافرین محترم می توانند بدون حضور فیزیکی در آژانس و به طور مستقیم هتل و برخی از خدمات قابل ارائه به صورت آنلاین نظیر ترانسفر، اجاره ماشین در خارج ایران را به صورت مستقیم انتخاب و خریداری کرده و واچر خدمات مورد نظر خود را در همان لحظه دریافت کنند. همچنین برای سهولت در انتخاب هتل و سایر خدمات آنلاین این سایت اطلاعات مفید و جامعی در رابطه خدمات مورد نظر در سایت قرار داده است.
ویزا (روادید) بعد از پاسپورت مهمترین سند در سفر به کشورهای دیگر محسوب می شود. روند صدور ویزا کشورهای مختلف، با توجه به سیاست های کشور مقصد و همینطور قوانین داخلی آنها، با یکدیگر متفاوت می باشد و همین امر باعث پیچیدگی روند دریافت ویزا شده است. شرکت خدمات مسافرت هوایی پارسا گشت، به بهره گیری از کارشناسان حرفه ای و همکاری کارگزاران قابل اعتماد و مجرب، توانایی اقدام و دریافت ویزای مسافرتی به اکثر کشورهای دنیا را دارد.
در چندین سال گذشته با توجه به بالا رفتن آمار تعداد مسافران آژانس مسافرتی پارسا گشت، نیاز به داشتن برنامه ای برای جمع آوری و طبقه بندی اطلاعات مسافران این آژانس هواپیمایی احساس شد تا آژانس همیشه و به طرق مختلف با مشتریان وفادار خود در ارتباط باشد و برای کسانی که از این آژانس بلیط و تورهای مسافرتی خود را خریداری می کنند، هدایا، تخفیفات و سرویس ها و خدمات اضافه تری را در نظر بگیرد.
به طور کلی برای مسافران و مشتریان آژانس مسافرتی پارسا گشت ۳ سطح تعیین شده است:
مشتریان طلایی(Gold): دریافت مشاوره رایگان در تمامی زمینه های مسافرتی و دریافت پیامک (SMS) مربوط به تخفیفات در تورهای خروجی و آفرهای دوره ای ایرلاین ها و دریافت ترانسفر فرودگاهی از درب منزل تا فرودگاه، دریافت Business Lounge در فرودگاه های مقصد حتی اگر پرواز مسافر اکونومی باشد.
مشتریان نقرهای(Silver): دریافت مشاوره رایگان در تمامی زمینه های مسافرتی و دریافت پیامک (SMS) مربوط به تخفیفات در تورهای خروجی و آفرهای دوره ای ایرلاین ها و دریافت ترانسفر فرودگاهی از درب منزل تا فرودگاه.
مشتریان آبی (Blue): دریافت مشاوره رایگان در تمامی زمینه های مسافرتی و دریافت پیامک (SMS) مربوط به تخفیفات در تورهای خروجی و آفرهای دوره ای ایرلاین ها.
ارائه خدمات CIP فرودگاه بین المللی امام خمینی یا سالن تشریفات فرودگاه بین المللی امام خمینی توسط کارشناسان فروش به مسافران.
آژانس هواپیمایی پارسا گشت در زمینه ارائه خدمات بیمه مسافرتی به مسافران داخلی و مسافران خارجی با شرکت های معتبری در این زمینه از جمله بیمه مسافرتی آسیا، بیمه مسافرتی سامان و بیمه مسافرتی پاسارگاد نیز فعالیت می کند. همچنین ما برای آن دسته از توریست ها و علاقه مندانی که خواهان اکتشاف ایران، این کشور پهناور و کهن می باشند، خدمات ویژه ای در نظر گرفته ایم.
در انتها، سامانه خرید اینترنتی بلیط هواپیما پارسا گشت و کادر فروش و مشاوره این آژانس، با داشتن کارشناسان فروش حرفه ای به صورت ۲۴ ساعته و ۷ روز هفته آماده پاسخگویی و رفع مشکلات مشتریان خود می باشد تا آنها تجربه لذت بخش و آسان در زمان استفاده از خدمات سایت را داشته باشند.
۶ ویژگی آژانس های هواپیمایی موفق
آژانس هواپیمایی موفق با مهارتهای سازمانی عالی و مهارتهای مردمی روبرو هستند. در زیر لیستی است که میتوانید از آن برای بررسی اینکه آیا یک آژانس هواپیمایی موفق است یا خیر و همچنین اینکه آیا معیارهای لازم را دارد، استفاده کنید:
۱ – آنها بسیار سازمانیافتهاند
آژانس هواپیمایی برنامه ریزان خوبی هستند. برای آنها فراخواندن، رزرو، و برقراری ارتباط، یک کار متعادل روزانه است. مسئولیتهای آنها شامل تنظیم پروازها، پردازش پرداختها، تضمین اقامت، مذاکره، ارسال بلیط و مشاوره دادن به مشتریان است. نیازی به گفتن نیست، آژانس هواپیمایی باید بتوانند چند کار انجام دهند.
۲ – آنها دارای چشمانداز هستند
نهتنها کارکنان آژانسهای هواپیمایی باید رهبران اجرایی باشند، بلکه باید داری چشمانداز نیز باشند. برنامهریزی تعطیلات فوقالعاده به ذهنی الهامبخش نیاز دارد. یک کارمند آژانس هواپیمایی باید وقت کافی برای درک نیازهای مشتری صرف کند تا متوجه شود که مشتری از سفر خود چه میخواهد و سپس پایهای برای یک تجربه فراموشنشدنی را فراهم میکند. تصور تجربه دلخواه مشتریتان، بخش جداییناپذیر برنامهریزی دقیق آن است.
۳ – آنها دارای مهارتهای عالی مردمی هستند
آژانسهای هواپیمایی موفق دارای مهارتهای ارتباطی عالی و توانایی الهام بخشیدن و نفوذ در افراد هستند. بخش بزرگی از این کار شامل ملاقات قشر مختلفی از مردم جالب توجه است، که نیازمند تطبیقپذیری است. این بدان معنی است که کار شما هرگز یکنواخت نخواهد بود. همچنین شما نیاز به تحمل بالا و توانایی مقابله با انتظارات غیرواقعی از مشتریان خاص دارید. درنهایت، کارمندان آژانس مسافرتی فروشندگان بااستعدادی هستند، که بیشترین ارزش را برای پول مشتریان خود قائل هستند و این کار را با شور و شوق انجام میدهند.
۴ – آنها مبتکر هستند
آژانس های هواپیمایی که واقعاً در صنعت پیشرفت کردهاند باانگیزههای زیادی روبهجلو حرکت میکنند. بهعنوان یک آژانس مسافرتی، شما میتوانید با پیدا کردن یک بازار تبدیل به متخصص درزمینهٔ خود شوید، که در آن بازار شما میتوانید ارزش بیشتری برای یکپایه مشتری خاص فراهم کنید.
۵ – آنها بهخوبی در اینترنت وارد هستند
آژانسهای هواپیمایی با منابع و اطلاعات سفر بیشماری آنلاین رقابت میکنند، بنابراین برای آنها بهتر است ازآنچه بهصورت آنلاین اتفاق میافتد، باخبر باشند. هنگامیکه شما در آژانس مسافرتی کار میکنید، اکثر مشتریان شما قبلاً مکانهایی را که میخواهند بازدید کنند، بررسی کرده و گزینههای سفر و اقامت را جستجو کردهاند. آگاهی از قبل نسبت به این مکانها و گزینه به شما برتری میدهد. اگر شما برای یک آژانس مسافرتی کار نمیکنید، این امر حتی دارای اهمیت بیشتری است.
۶ – آنها ذاتاً جستجوگر هستند
احساس ذاتی ماجراجویی برای این کار حیاتی است. کارمندان آژانس های هواپیمایی علاقهمند به کشف جهان، بهصورت جسمی و آنلاین هستند. البته، با داشتن کار دفتری، فرصتهای سفر محدود و دسترسی یک مسئله است، اما کارکنان دفاتر هواپیمایی هنگامیکه معاملات خوب در دسترس قرار میگیرند بسیار فوری آگاه میشوند و آنها میتوانند از این دانش بهخوبی برای خود استفاده کنند. کارمندان مستقل، باید سعی کنند تا آنجا که ممکن است جهان را کشف کنند. برنامهریزی سفر بهجایی که شما به شخصاً تجربه کردهاید، به اعتبار و ارزش سرویسدهی شما اضافه میکند.
تیپ شخصیتی مناسب برای یک کارمند آژانس هواپیمایی
کارمند آژانس هواپیمایی بهعنوان نخستین فردی که با مسافران در ارتباط است و مسئولیت فروش انواع تور و راهنمایی مسافران برای خرید بلیط خارجی و داخلی را به عهده دارد نقش مهمی را در آژانس هواپیمایی ایفا میکند. در این مقاله قصد داریم به بررسی تیپهای شخصیتی مختلفی بپردازیم که برای این شغل مناسب است. اگر به فعالیت در حوزه آژانس هواپیمایی علاقه دارید با ما همراه باشید.
تیپ شخصیتی ENFJ
افرادی که در این تیپ شخصیتی قرار میگیرند، افرادی مهربان بوده که به علاقه دیگران توجه میکنند. آنها شخصیتی برونگرا دارند و توانایی آنها در برقراری ارتباط با افراد مختلف بسیار زیاد است که این تواناییها یکی از موارد ضروری برای فعالیت در آژانس هواپیمایی بهحساب میآید.
دارندگان این تیپ شخصیتی میتوانند بهعنوان رهبری توانمند به اطرافیان خود انگیزه داده و آنان را متقاعد کنند. اینکه کسی قادر به کنترل محیط کاری خود و متقاعد کردن مسافران برای خرید بلیط خارجی یا داخلی باشد نکتهای قابلتوجه است.
جاهطلبی یکی دیگر از خصوصیات این افراد بوده و هرگز دست از تلاش و کوشش برای رسیدن به هدفها و خواستههایشان برنمیدارند. قاطع و منظم هستند و انتظار دارند دیگران نیز اینگونه رفتار کنند. آنها درعینحال که بهراحتی حرفشان را به دیگران میزنند، بسیار محترمانه برخورد میکنند و نظرات دیگران را محترم میشمارند. افرادی موفق درزمینهٔ تشکیل گروه بوده و به انجام فعالیت با افراد پرانرژی و درگیر شدن در فعالیتهای متنوع، تمایل دارند. همانطور که مشخص است یکی از لازمههای شغل آژانس هواپیمایی توانایی برقراری ارتباطی مؤثر و محترمانه، با در نظر گرفتن نظرات مسافران است.
مسئولانه عمل میکنند و اغلب عجول هستند و اگر کارهایشان کند انجام شود تحمل و صبر خود را از دست میدهند و عصبانی میشوند.
این افراد گرم، صمیمی و وفادار هستند و اگر صحبتهای آنها موردشک و بررسی قرار بگیرد بهشدت ناراحت میشوند. درنتیجه دوست دارند افراد موردعلاقهشان به بهترین شکل ممکن ظاهرشده و تمایلی به بازخوردها و رفتارهای بد با اطرافیان خود ندارند. داشتن کارمندانی با این خصوصیات برای یک آژانس هواپیمایی امتیازی مثبت و باارزش است.
قوانین زیادی را برای خود در نظر میگیرند و به همه بایدها و نبایدها توجه میکنند. آنها بهتنهایی علاقهای ندارند، درنتیجه افراد فعالی هستند که ترجیح میدهند بیشتر وقت خود را با دیگران بگذرانند.
تیپ شخصیتی ESFJ
یکی دیگر از شخصیتهای مناسب برای شغل آژانس هواپیمایی افراد دارای این تیپ شخصیتی میباشند که بسیار خونگرم بوده و با دیگران برخوردی صمیمی دارند. این افراد باشخصیتی معاشرتی و دوستانه بهترین گزینه برای فروش انواع بلیط خارجی و داخلی هستند. این افراد اجتماعی، هنگام فاصله گرفتن از دیگران احساس بیقراری میکنند.
آنها دوست دارند موردتوجه و قدردانی قرار بگیرند و به نیازهای دیگران بیشتر از نیاز خود اهمیت میدهند. بنابراین در بحث فروش بلیط خارجی یا داخلی، بیشتر منافع مسافر را در نظر میگیرند. افراد جزئینگر و با دقتی هستند که به برنامهریزی روزانه بسیار اهمیت میدهند.
ترجیح میدهند خودشان تصمیم بگیرند و به تصمیمگیریهای فلسفی و نظری اعتقادی ندارند.
تمایل دارند در محیط کاری بدون استرس و تنش مشغول به کار شوند. خدمت و کمک به دیگران را دوست دارند و انسانهای پرحرفی هستند، پس میتوان گفت که محیط آژانس هواپیمایی برای این تیپ شخصیتی مناسب است.
همواره احترام و برانگیختن تحسین دیگران را دوست دارند و در مقابل تمایلی ندارند به دیگران توهین کنند. همچنین انتقاد از کارشان آنها را افسرده و ناراحت میکند.
افراد دارای این تیپ شخصیتی میزبانهای خوبی هستند و زندگی شلوغ و هیجانانگیزی دارند. یکی از اولویتهای این افراد وقت گذاشتن برای خانواده و دوستانشان است.
اگر به شغل آژانس هواپیمایی علاقه دارید با شناخت تیپ شخصیتی خود بهتر میتوانید در فروش انواع تور و بلیط خارجی یا داخلی که مهمترین موضوع برای فعالیت در این حوزه است، موفق شوید.
اخلاق و رفتار حرفهای یک کارمند آژانس هواپیمایی
مهمترین موضوعی که در توسعه و حفظ گردشگری هر مجموعه و مکان گردشگری، نقش بسزایی دارد رعایت کردن اصول اخلاقی و داشتن رفتاری مناسب با مسافر است. کارمند آژانس هواپیمایی اولین کسی است که افراد هنگام ورود به آژانس برای رزرو یا خرید بلیط هواپیما، با آن روبهرو میشوند. در نتیجه کارمند آژانس هواپیمایی نماینده ایرلاین، هتل و اماکن گردشگری بوده که طرز برخورد آن در ذهنیت مسافر و میزان خرید بلیط هواپیما تاثیر بسزایی دارد. اگر کارمند آژانس هواپیمایی ادب را رعایت نکند و رفتاری غیر حرفهای داشته باشد ممکن است مسافر را از سفر و خرید بلیط هواپیما منصرف کند.
برخی از این رفتارهای نامناسب شامل موارد زیر میشود:
هنگام ورود مسافر به آژانس هواپیمایی برای ادای احترام از جای خود بلند نشود.
از مسافر به گرمی استقبال نکند.
تماسهای تلفنی را با بیحوصلگی و بیمیلی پاسخ دهد.
هنگام برخورد با مسافران و پاسخ به سوالات آنها بیانرژی باشد.
استانداردهای سفر را رعایت نکند. برای مثال توری را به مسافر پیشنهاد دهد که پرواز رفت آن در ساعت ۲۳ و برگشت آن پسفردا ساعت ۵ صبح باشد که در این صورت مسافر تنها یک روز میتواند در مقصد سکونت داشته باشد.
با در نظر گرفتن موارد گفته شده بدون شک کارمند آژانس هواپیمایی به عنوان اولین الگوی گردشگری در آژانس به حساب میآید.
متاسفانه در بسیاری از موارد کارمندان آژانس، رفتاری غیرحرفهای از خود نشان میدهند. برخی از مسائل ظاهرا اهمیت چندانی ندارند اما تاثیر زیادی بر روی افکار میگذارد. مثلا زمانی که کارمند آژانس هواپیمایی از کلمه مشتری به جای مسافر استفاده میکند به طور ناخودآگاه طرز تفکرها به سمت دلالی کشیده میشود و کارمند گمان میکند که من کاسب هستم و شخص مراجعه کننده هم مشتری من است و تا جای ممکن سعی میکنم سود بیشتری از او بگیرم. بنابراین با این طرز فکر هنگامی که مسافر خرید بلیط هواپیما را انجام میدهد و به مقصد مورد نظر سفر میکند با پایینترین سطح کیفی از خدمات، امکانات هتل و لیدر روبهرو میشود که با هزینههای پرداختی بابت تور همخوانی ندارد. در نتیجه با کارمند رزرو کننده تماس حاصل کرده و اعتراض میکند که در اینجور مواقع مسافر میگوید و کارمند انکار میکند زیرا کارمند خود را یک فروشنده میداند که جنسش را فروخته و دیگر کارش با مشتری تمام شده است.
کانتر میزی است که کارمند آژانس هواپیمایی پشت آن مینشیند و عمل صدور بلیط و یا فروش تور را انجام میدهد. کانتر حرمت دارد در نتیجه کارمند باید حرمت کانتر خود را نگه دارد تا با اعتراض و داد و فریاد مسافران حرمتش شکسته نشود. کارمند آژانس هواپیمایی نباید خود را فروشنده یا دلال بپندارد و مسافر خود را مشتری، و این گونه تصور کند که تا جایی که میتواند باید از او پول دربیاورد. این موضوع را نباید فراموش کرد که تفاوت بین مسافر و مشتری زمین تا آسمان است. حجم حق و حقوقی که برای مسافران تعریف شده است در هیچ صنف دیگری برای مشتریان در نظر نگرفته شده است، بنابراین حتی اگر یکبار حقوق مسافری نادیده گرفته شود و او حوصله و فرصت پیگیری از طریق مراجع قانونی را نداشته باشد و بعد از آن به دلیل تجربه تلخی که در سفر قبلی خود داشته است از خرید بلیط هواپیما و تور مسافرتی توسط آژانسهای هواپیمایی منصرف شود، به طور کلی صنف گردشگری و تمامی آژانسهای هواپیمایی زیر سوال میروند.
در نتیجه بهتر است کارمندان آژانس هواپیمایی با رفتاری کاسبانه در فروش، خود و سایر همکاران را خراب نکرده و با ارائه بهترین خدمات، مسافرانی را که برای خرید بلیط هواپیما به آژانس مراجعه کردهاند راضی نگه دارند تا با جملاتی نظیر آژانسها دروغ میگویند، فلان هتل خیلی کثیف است، آژانسها پروازها را گرانتر میفروشند و … روبهرو نشوند.
خدمات پارسا گشت
- صدور بلیط ایرلاین های داخلی و خارجی و بلیط قطـار
- خدمات اخذ ویزا
- برگزاری چارتر ایرلاین های داخلی و خارجی
- صدور بیمه نامه مسافرتی داخـلی و خارجی
- رزرواسیون هتل در سراسر ایران و جهان به صورت آنلاین و گارانتی شده با امتیاز انحصاری
- ارائه خدمات VIP,CIP
- برگزاری و اجرای تورهای نمایشگاهی تخصصی داخلی و خارجی
- عضویت رسمی سازمان بین اللملی یاتا YATA
- مشاوره امور مسافرتی حتی در روزهای تعطیل
- تورهای ورودی و اخذ ویزا
- نمایندگی مستقیم و بی واسطه هواپیمایی امارات
- نمایندگی مستقیم و بی واسطه هواپیمایی قطر ایرلاین
- نمایندگی مستقیم و بی واسطه هواپیمایی ترکیش ایر لاین
- نمایندگی مستقیم و بی واسطه هواپیمایی عمان ایر
- نمایندگی مستقیم و بی واسطه هواپیمایی پگاسوس
- نمایندگی مستقیم و بی واسطه هواپیمایی ایران ایر
- نمایندگی مستقیم و بی واسطه هواپیمایی ماهان ایر
- نمایندگی مستقیم و بی واسطه هواپیمایی قشم ایر
- نمایندگی مستقیم و بی واسطه هواپیمایی زاگرس
- نمایندگی مستقیم و بی واسطه هواپیمایی لوفتهانزا
- نمایندگی مستقیم و بی واسطه هواپیمایی تای ایرویز
- نمایندگی مستقیم و بی واسطه هواپیمایی آسمان
- نمایندگی مستقیم و بی واسطه هواپیمایی فلای دبی
- نمایندگی مستقیم و بی واسطه هواپیمایی اتریشی
- نمایندگی مستقیم و بی واسطه هواپیمایی اطلس جت
- نمایندگی مستقیم و بی واسطه هواپیمایی آنادولو جت
- نمایندگی مستقیم و بی واسطه هواپیمایی ایران ایرتور
- نمایندگی مستقیم و بی واسطه هواپیمایی معراج
- نمایندگی مستقیم و بی واسطه هواپیمایی ایر کانادا
- نمایندگی مستقیم و بی واسطه هواپیمایی ایر فلوت
- نمایندگی مستقیم و بی واسطه هواپیمایی یونایتد